March 1, 2014

NOW

tudi jaz si želim vrtnice med zobmi
in poklekov ter serenad
kot da gre za zadnji dan v življenju
hočem, da pretiravaš,
da me obsuješ s poljubi 
in da mi kupiš sto vrtnic
bodi klišejski, poj mi podoknice 
in kupuj velika srca iz čokolade
pelji me na piknik in mi šepetaj sladke besede
poljubljaj me dolgo in strastno
ljubi me nežno in divje
počasi,
z vsako poro,
da se naužijem vse lepote trenutka,
da zavonjam tvoje lase,
da mi prsti spolzijo po tvoji koži,
da slišim kakšen zvok ima užitek
daj se mi
daj se mi stoprocentno
kot da naju jutri ne bo več
in da je vsak tik-tak
zrno ki pada na kup

potem je beseda ki nikoli ne pride
nič na svetu ni tako pomembno
kot to, da si z mano zdaj

..........................................

I too wish a rose between the teeth 
and kneels and serenades
like it's the last day of our lives
I want you to exagerate
to inundate me by kisses
and buy me a hundred of red roses
be cliché, sing me love songs
and buy me big chocolate hearts 
take me to pic-nic and whisper me sweet words
kiss me passionately for a long time
love me tender and wild 
slowly
with every pore
so I can be high on beauty of the moment
smell your hair
let my fingers slip over your skin
hear what sound has the pleasure
give yourself to me
give yourself to me one hundred percent
as if tomorrow we're not here anymore 
and every tic-tac
is a grain that falls down on pile

then is a word that never comes
nothing in the world is more important than
you being with me 
now